Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Op deze pagina beantwoorden we de meest gestelde vragen. Heb je een andere vraag? Neem gerust contact met ons op.

We hanteren een maximum aantal deelnemers om de drukte in het 50-meterbad te beperken. Veel bezoekers geven aan dit prettig te vinden.

Ja, voor banenzwemmen moet je vooraf reserveren via de mijn omgeving.

  • Met abonnement of badenkaart: Log in via de mijn omgeving. Klik op 'reserveren' bij je actieve producten, kies de gewenste activiteit en volg de stappen op het scherm.
  • Losse ticket kopen: Ga naar tickets, kies je ticket en vul je gegevens in. Na aankoop ontvang je een e-mail met je e-ticket.

Annuleren kan via de mijn omgeving. Annuleren of verplaatsen is helaas niet mogelijk als het minder dan 4 uur voor de activiteit is.

Je kunt maximaal twee weken van tevoren reserveren voor banenzwemmen, recreatief zwemmen of Aqua Sporten.

Ja, als het recreatiebad geopend is, kun je hier na het banenzwemmen gebruik van maken. Bekijk hier de actuele openingstijden.

Log in op je account, ga naar 'tickets' en kies de badenkaart van jouw keuze. Volg de stappen in de winkelwagen om je aankoop af te ronden.

Wil je een Aqua Sport proberen? Plan een proefles (€11,00) in via onze Front Office:

Je kunt een abonnement afsluiten bij onze Infobalie. Vul hiervoor het inschrijfformulier in. Lees hier meer informatie over onze abonnementen.

Met een abonnement kun je reserveren voor Aqua Sporten. Log in via de mijn omgeving, klik op 'reserveren' bij je actieve abonnement en volg de stappen op het scherm.

Annuleren kan via de mijn omgeving.

Ja, je kunt voor en na het zwemmen gebruik maken van de douches en kleedruimtes.

Zeker weten! Wij hebben genoeg parkeerplaatsen bij het zwemcentrum. Parkeren is gratis!

Ja, het zwemcentrum is rolstoelvriendelijk. Er zijn meerdere MIVA kleedruimtes beschikbaar. Heb je specifieke vragen of wensen? Neem dan contact op met de Front Office via 0512 - 58 36 66 of info@zwemcentrumdewelle.nl 

Eigen tassen en eten & drinken zijn in de zwemzaal niet toegestaan. Onze kluisjes zijn gratis te gebruiken:

  1. Kies een kluisnummer 
  2. Stel je eigen code in 
  3. Leg je spullen in de kluis
  4. Sluit de deur

Onthoud je kluisnummer en code goed!

Kluisje openen?

  1. Selecteer je kluisnummer
  2. Voer je code in
  3. Het kluisje opent automatisch!

Geen muntjes, geen bandje. Ideaal!

De sauna is geopend voor klanten met een All-in Premium abonnement.

Onze horeca is geopend tijdens recreatief zwemmen en zwemles.