Meest gestelde vragen

Op deze pagina vind je antwoord op de meest gestelde vragen. Heb je een andere vraag? Neem dan contact met ons op.

 
Wat zijn de huidige coronamaatregelen?

Lees hier de laatste corona update.

 

Ik heb een ticket gekocht, maar ik kan niet

Via je account in de mijn omgeving kun je zelf je ticket(s) annuleren en binnen twee maanden een nieuw moment reserveren. Let op, annuleren kan tot 4 uur van tevoren. Daarna is het helaas niet meer mogelijk om te annuleren of te verplaatsen. Voor online gekochte tickets is geen restitutie mogelijk. 

 

Moet ik reserveren voor banenzwemmen?

Ja, voor banenzwemmen reserveer je vooraf via de mijn omgeving.

 

Waarom geldt er een maximum aantal bij banenzwemmen?

Bij banenzwemmen houden we maximum aantal aan om de drukte in het 50-meterbad te beperken. We horen van onze klanten dat zij dit prettig vinden.

 

Moet ik reserveren voor recreatief zwemmen?

Reserveren voor recreatief zwemmen heeft onze voorkeur, maar is niet verplicht.

 

Hoe reserveer ik voor banenzwemmen of recreatief zwemmen?

Heb je een abonnement of badenkaart? Log in via de mijn omgeving. Bij mijn actieve producten staat jouw abonnement of badenkaart. Klik op reserveren en kies de activiteit die je wilt doen. Volg de stappen in het scherm.

Let op, annuleren kan tot 4 uur van tevoren in de mijn omgeving. Via je account in de mijn omgeving kun je zelf je activiteit annuleren en binnen twee maanden een nieuw moment reserveren. Daarna is het helaas niet meer mogelijk om te annuleren of te verplaatsen.

Wil je een losse ticket kopen? Ga naar tickets en klik op de ticket van jouw keuze. Vul je gegevens in en rond je bestelling af. Vervolgens ontvang je een e-mail met je e-ticket.

Let op, annuleren kan tot 4 uur van tevoren in de mijn omgeving. Via je account in de mijn omgeving kun je zelf je activiteit annuleren en binnen twee maanden een nieuw moment reserveren. Daarna is het helaas niet meer mogelijk om te annuleren of te verplaatsen. Voor online gekochte tickets is geen restitutie mogelijk. 

 

Hoe koop ik een badenkaart?

Heb je een account? Log dan eerst in.
Ga naar tickets en klik op de badenkaart van jouw keuze. Ga naar de winkelwagen en volg de stappen in het scherm.

 

Hoe reserveer ik voor Aqua Sporten?

Meedoen met onze Aqua Sporten kan met één van onze abonnementen. Log in via de mijn omgeving. Bij mijn actieve producten staat jouw abonnement. Klik op reserveren en kies de activiteit die je wilt doen. Volg de stappen in het scherm.

Let op, annuleren kan tot 4 uur van tevoren in de mijn omgeving. Via je account in de mijn omgeving kun je zelf je activiteit annuleren en binnen twee maanden een nieuw moment reserveren. Daarna is het helaas niet meer mogelijk om te annuleren of te verplaatsen. 

 

Kan ik een proefles doen?

Wil je weten of een Aqua Sport iets voor jou is? Plan een proefles (€7,50) in bij onze Infobalie:
0512-58 36 66 of infobalie@sportbedrijfdrachten.nl

 

Hoe kan ik een abonnement afsluiten?

Bij onze Infobalie kun je een abonnement afsluiten. Hiervoor vul je een inschrijfformulier in. Meer informatie over onze abonnementen lees je hier.

 

Hoe ver van tevoren kan ik reserveren?

Je kan twee weken van tevoren banenzwemmen, recreatief zwemmen of een Aqua Sport reserveren.

 

Kan ik na het banenzwemmen nog recreatief zwemmen?

Als het recreatiebad geopend is, kun je hier na het banenzwemmen gebruik van maken. Bekijk hier de actuele openingstijden.

 

Is de sauna geopend?

De sauna is geopend voor klanten met een All-in Premium abonnement.

 

Is de horeca geopend?

Onze horeca is tijdens recreatief zwemmen geopend.

 

Kan ik douchen en gebruik maken van de kleedruimtes?

Ja, je kunt voor en na het zwemmen gebruik maken van de douches en kleedruimtes.

 

Waar kan ik mijn spullen opbergen?

Maak gebruik van de kluisjes (muntinworp €0,20) om je spullen veilig op te bergen. Bij het recreatiebad zijn tevens kleine kluisjes om je portemonnee en telefoon in op te bergen (borg €1,-)